آكادمي فرهنگي ورزشي ققنوس

شعار ققنوس جاودانگی در ذهن ها...
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
بهمن 1394
دی 1394
شهريور 1394
تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
نويسندگان
محمد محسني ، ف.ز
حسین محسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 310
بازدید کل : 13777
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1

درخشش ژیمناستیک کاران آکادمی ققنوس در مسابقات قهرمانی استان  <-PostCategory-> 

افتخار آفرینی و درخشش نیلوفر محسنی اینبار در مسابقات ژیمناستیک بانوان قهرمانی استان که به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور پرشور ژیمناستیک کاران در رده‌های سنی مختلف در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در روز پنجشنبه مورخ 1394/11/15 برگزار شد. 

نیلوفر محسنی در رده سنی خردسالان ، موفق به کسب مقام دوم و اخذ مدال نقره شد .

 

لازم به ذکر است که این اولین حضور این بانوی کوچک ژیمناستیک کار در مسابقات رسمی بوده است و امیدواریم در آینده تحت مربیگری مربی خود سرکار خانم راغبیان به موفقیت های بزرگتر نائل آید .

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 21 بهمن 1394برچسب:,ساعت 10:29 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت هفتم)  <-PostCategory-> 

قسمت هفتم

 

Insanity

 

کار هر کس نیست!

 

روشی دیوانه وار(!) که تحت عنوان آمادگی جسمانی در 60 روز معرفی می شود و مناسب برای افراد پیش فعال و ورزشکاران حرفه ای است که دوران قهرمانی آن ها به پایان رسیده و نیاز به روشی دارند که در دوران جدید زندگی خود انجام دهند.

 

مزایای این روش دسترسی به تجهیزات ساده ای مانند دمبل ها و کش های تمرینی و بهره بردن از منافع تمرینات پر فشار است و از معایب این روش می توان به بالا بودن فشار تمرین اشاره کرد که باعث می شود افراد مبتدی بدون حضور یک مربی آگاه به اصول علم تمرین، خیلی زود از ادامه کار منصرف شوند!

پایان ..

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:,ساعت 11:34 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت ششم)  <-PostCategory-> 

قسمت ششم

 

T 25 

 

ورزش محبوب بانوان !

 

با نگاه کردن به عنوان و اسم این روش به طور ناخودآگاه نسبت به عدد 25 کنجکاو می شوید کنجکاوی شما بسیار هوشمندانه است. عدد 25 اشاره به تمرینات 25 دقیقه ای است. براساس آخرین مطالعات صورت گرفته در علوم ورزشی و تمرینی، محققان بر این عقیده اند که برای دستیابی بهتر به کاهش وزن و چربی سوزی در بدن، استفاده از روش های پر فشار اینتروال با زمان کمتر از 30 دقیقه بیشترین کارایی را دارد. ابداع کننده این ورزش «شان تی» و محصول کشور ایالات متحده است. از مزایای این ورزش می توان به کارایی بالا برای افراد مبتدی و به ویژه خانم ها اشاره کرد. تنها عیب این ورزش این است که باید متکی به یک مربی آگاه به اصول تمرینی و کروگرافی باشید. تاکنون ورزش T25 در سال 2013 در 2 سری آلفا و بتا ارائه شده است.

ادامه دارد ...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...


+ نوشته شده در سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:,ساعت 11:23 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت پنجم)  <-PostCategory-> 

قسمت پنجم

 

تی آر ایکس

 

مثل سربازها روی عرشه کشتی!

 

روی عرشه کشتی لاغر شوید!

 

در سال 1990، فردی به نام رندی هتریک به علت محدودیت جا و مکان و نداشتن تجهیزات کافی روی کشتی یا زیردریایی برای نیروی دریایی ایالات متحده، وسیله ای با هدف بالا بردن استقامت، قدرت، تعادل، انعطاف پذیری، سرعت و چابکی برای آمادگی جسمانی سربازان طراحی کرد. هدف این بود که این وسیله کم حجم و قابل نصب در هر مکان باشد. این وسیله از بند چتربازی ساخته شده و هیچ گونه کششی در آن به کار نرفته است این بند بسیار محکم و مقاوم است و فرد با استفاده از وزن بدن خود و مقابله با جاذبه زمین می تواند هر گونه حرکات و تمرینات کامل آمادگی جسمانی را بدون خطر انجام دهد. از مزایای تمرینات ورزشی تی آر ایکس می توان به سبک بودن طراحی و حجم کم آن اشاره کرد. همین طور نصب آسان و راحت این وسیله در هر مکان و هر زمان از دیگر ویژگی های این وسیله است. شما می توانید هرگونه تمرین و حرکت لازم برای آمادگی جسمانی را بدون نیاز به سایر وسایل انجام دهید. تمرینات به گونه ای طراحی شده اند که در هر حرکت کل بدن درگیر می شوند و شما پس از مدتی به بهبود تعادل، انعطاف پذیری، چابکی، مقاومت و استقامت بدن می رسید. در این رشته به علت استفاده از وزن بدن، خطرات گرفتگی عضلات و مفاصل یا خطرات کار با دستگاه کاهش پیدا می کند. این وسیله برای هر گروه سنی، جنسی و با هر میزان آمادگی جسمانی مناسب است و حتی معلولان هم می توانند از آن استفاده کنند. این رشته برای تناسب اندام؛ چربی سوزی وتفکیک عضلات بسیار مناسب است.

 

از دیگر مزایای بسیار زیاد در رشته TRX

 

- چربی سوزی تا 1600 کالری در زمان 50 تا 70 دقیقه

 

- هماهنگ سازی عصب و عضله که باعث بالا بردن تعادل ذهنی و فیزیکی می شود

 

- مورد تایید سازمان های استاندارد پزشکی و FDA ایالات متحده

 

- مفید برای افراد مسن

 

 

ادامه دارد ...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:,ساعت 12:9 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت چهارم)  <-PostCategory-> 

قسمت چهارم

 

اسپینینگ

 

رکاب زدن با حسی متفاوت

 

اسپینینگ همان دوچرخه سوای است در فضای داخل سالن. هر قسمت از این دوچرخه قابلیت تنظیم با بدن فرد را دارد و شما می توانید با توجه به مقاومت و قدرت بدنی خود، آن را تغییر دهید. این ورزش مناسب همه گروه های سنی است ولی افرادی که زانو درد شدید دارند یا عضلات نگه دارنده زانوی آن ها ضعیف است برای شروع ورزش بهتر است از تمرینات سبک تری استفاده کنند. حرکات بالاتنه همراه با پا زدن مداوم باعث کالری سوزی زیادی می شود و شما می توانید از چربی های اضافه بدن خلاص شوید. عضلات را خوش فرم می کند و ورزشی با نشاط و بسیار شاد است. کسانی که به دوچرخه سواری علاقه دارند و نمی توانند به دلیل شلوغی محیط بیرون مرتب دوچرخه سواری کنند، می توانند از این کلاس ها لذت ببرند کلاس ها گروهی است و توسط متخصص این رشته برگزار می شود.

 

ادامه دارد ...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 30 دی 1394برچسب:,ساعت 14:12 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت سوم)  <-PostCategory-> 

قسمت سوم

 

بادی پامپ

این ورزش برای شما توصیه نمی شود!

این ورزش سریع ترین راه برای شکل دادن به بدن است! ورزش قدرتی برای کسانی که نیازمند تغییری محسوس در سریع ترین زمان در بدن خود هستند. همه بدن های خوش فرم ذاتی نیستند بلکه ساخته می شوند. کلاس بادی پامپ 60 دقیقه است و شامل 8 قسمت جداگانه با موزیک خاص برای هر گروه عضله ای و همچنین شامل 2 قسمت گرم کردن در اول کلاس و سرد کردن در آخر کلاس است. لوازم این کلاس شامل هالترهای بدون وزنه، دیسک هایی با وزنه های مختلف و استپ است. در این کلاس شما می توانید چربی بسوزانید، قدرت بدنی خود را افزایش دهید و بدن خوش فرم و عضلانی به دست آورید. در این رشته حرکات بدنسازی مثل پرس ها و اسکوات و لیفت استفاده زیادی می شود. این رشته برای افرادی که زانو درد شدید یا کمر درد شدید دارند، توصیه نمی شود.

 

 

 

ادامه دارد ...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 28 دی 1394برچسب:,ساعت 14:8 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت دوم)  <-PostCategory-> 

قسمت دوم

 

باراسل Barreau sol خداحافظی با چربی ها

این رشته ورزشی، اصلا رشته جدیدی نیست ولی در ایران جزو ورزش های مدرن محسوب می شود. موسس این رشته بوریس کنیاسف (Boris Kniaseff) است که در دهه 60 میلادی این رشته ورزشی را به همه معرفی کرد. باراسل در واقع انتقال حرکات باله از حالت ایستاده به حالت خوابیده و وری زمین است. کلمه فرانسوی Barre به فارسی به معنای میله و Sol  به معنای زمین است.

باراسل شامل بخشی از حرکات قدرتی و کششی باله است که روی عضلات نزدیک کننده و دور کننده ران به طور مداوم کار می کند بنابراین استقامتی نیز محسوب می شود. تمرینات باراسل باعث افزایش انعطاف پذیری، کاهش سایز به ویژه در قسمت پایین تنه (پاها،شکم و پهلوها) و کاهش وزن می شود. باراسل علاوه بر کاهش سایز برای عده ای مانند فیزیوتراپی نیز عمل می کند. خانم هایی که طرفدار ورزش های خوابیده هستند و دنبال ورزش موضعی برای آب شدن چربی های پایین تنه می گردند با باراسل به آرزوی شان می رسند.

 

 

 

ادامه دارد ...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در یک شنبه 27 دی 1394برچسب:,ساعت 11:48 توسط محمد محسني ، ف.ز |
معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت اول )  <-PostCategory-> 

آکادمی ققنوس در نظر دارد در خصوص جدیدترین رشته های ورزشی و اینکه چگونه به شما در داشتن اندامی متناسب کمک می کند مطالبی مفید را در وب سایت خود ارائه دهد .

تا سربرگردانی، دنیا شکل دیگری شده است! این واقعیت مربوط به تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی مدرن می شود. فکر نکنید فقط مثلا بازار گوشی تلفن همراه است که امروز محصولات جدید دارد و یک هفته بعد همان اجناس از مد افتاده اند ، حتی حکایت ورزش کردن هم در زندگی مدرن همین است! شیوه های ورزش کردن و دستیابی به اندام متناسب روز به روز دچار تحول می شود. حالا در این شلوغی زندگی برای اینکه کار شما راحت تر شود.

محمد محسنی رازهای اندام خوب را به شما بیان می کند . و در نظر دارد تمامی رشته های ورزشی که معرفی می کند در مجموعه آکادمی ققنوس فراهم کند .

در اینجا چند رشته جدید ورزشی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به نوع بدن خود، وضعیت جسمانی و روحی، بهترین ورزش را جهت سلامت و تناسب اندام انتخاب کنید.

قسمت اول

پیلاتس

جوان شوید!

پیلاتس جزو رشته های ورزشی خیلی خیلی قدیمی است. این ورزش در سال 1920 توسط ژوزف پیلاتس پایه گذاری شد. پیلاتس متشکل از تمریناتی است که تمرکز آنها روی پیشرفت انعطاف و قدرت است؛ حرکات کنترل شده ای که بین بدن و مغزها هارمونی فیزیکی ایجاد می کند و توانایی بدن را افزایش می دهد. این ورزش برای تمامی سنین مفید است. پیلاتس عضلات را تقویت می کند ولی باعث حجیم شدن آنها نمی شود و بدنی خوش فرم و منعطف با شکم تخت به شما می دهد. هر سانس پیلاتس 60 دقیقه است.شما می توانید پیلاتس را به عنوان ورزش اصلی یا تکمیلی برای ورزش دیگر به کار گیرید.

از دیگر فواید این رشته کمک به بالا رفتن توان ذهنی، درمان دردهای مزمن پشت و کمر، صاف ایستادن و احساس جوانی است. این رشته برای تمامی مردان و زنان در هر سنی مناسب است.

 

 

 

 

ادامه دارد...

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 24 دی 1394برچسب:,ساعت 13:24 توسط محمد محسني ، ف.ز |
درخشش بانوان و آقایان ققنوسی در مسابقات بین المللی کاراته اصفهان  <-PostCategory-> 

 نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان (ISKF) در شهرستان نجف آباد استان اصفهان آغاز شد.


به گزارش "ستارگان کاراته" و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ISKF یادواره شهید محمد منتظری به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

این رقابتها با حضور 'هیرویوشی اوکازاکی' رئیس جهانی سبک شوتوکان ISKF و ورزشکارانی از کشورهای لبنان، فیلیپین، ژاپن، عراق، افغانستان، کویت، آمریکا، اقلیم کردستان عراق و کاراته کاهای سبک شوتوکان از 25 استان ایران در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

رقابتهای بخش بانوان تا 27 مرداد و مسابقات مردان از 28 تا 30 این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می شود.

همزمان با برگزاری مسابقات، یک دوره آموزشی زیر نظر هیرویوشی اوکازاکی رئیس جهانی سبک شوتوکان تدریس خواهد شد و با حضور وی آزمون مربوط به این سبک نیز از شرکت کنندگان به عمل می آید


+ نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:,ساعت 12:6 توسط محمد محسني ، ف.ز |
قهرمانی تیم کاراته شیتوریو شوکوکای یونیون در مسابقات آسیایی سریلانکا  <-PostCategory-> 

تیم منتخب شیتوریو شوکوکای یونیون عنوان قهرمانی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا مورخ مرداد ماه سال 1394 را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا  سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در کشور سریلانکا در شهر کلمبو برگزار شد.

این دوره از پیکارها با حضور ۱۴ کشور شامل ایران، عراق، سریلانکا، هند، نپال، سنگاپور، اندونزی، مالزی، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، ژاپن، قطر و ازبکستان برگزار گردید که در نتیجه تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۶ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۰ برنز با اقتدار کامل در جایگاه اول قهرمانی قرار گرفت و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد و تیم های کاراته کشور میزبان و هند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

اسامی مدال آوران تیم منتخب ایران بدین شرح است:

 

مدال طلا

کومیته و کاتا انفرادی  علیرضا عبدلی

کاتا انفرادی  معصومه حسینی، عاطفه شقفی، سعید فلاح، علی انوری، نوروز چالاکی، ندا پارسا

کومیته انفرادی  فاطمه اسماعیلی جدیدی، الهه آبخوست، فاطمه رئیسیان، فاطمه اسماعیلی، فائقه ولی پور، سحر صالحی، امیر کولیوند و عباس داداشی

 

مدال نقره

کاتا انفرادی  زهرا شقفی، منصور بهرامی

کومیته انفرادی  هادی جوکار، سعید رسولی و معصومه حسینی

کاتا تیمی بانوان  (عاطفه، زهرا و رقیه شقفی)

کومیته تیمی بانوان (فاطمه اسماعیلی جدیدی، الهه آبخوست، فاطمه اسماعیلی)

کومیته تیمی مردان (عباس داداشی، محمد محسنی، هادی جوکار، سعید فلاح، علی انوری، محمد بندری و سعید رسولی)

 

مدال برنز

کاتا انفرادی  علی جلالی، رقیه شقفی، امین کولیوند، امیر کولیوند، سحر صالحی

کومیته انفرادی  محمد بندری، امین کولیوند

کاتا و کومیته  بهاره کریم نژاد، محمد محسنی

کاتا تیمی مردان (سعید فلاح، امین و امیر کولیوند)

 

تیم کاراته سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ایران با هماهنگی و همکاری شورای محترم برون مرزی و فدراسیون کاراته متشکل از ۳۰ نفر به سرپرستی محمد متقیان نژاد در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

 

آقایان نوروز چالاکی، منصور بهرامی، علی انوری، سعید فلاح و خانم ندا پارسا مربیان تیم اعزامی ایران و محمد محسنی، سعید فلاح، سمیه اوجاق از داوران ایرانی شرکت کننده در این مسابقات بودند.

 

یک دوره استاژ فنی و مربیگری توسط استاد متقیان نژاد، رئیس سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ایران در روز شنبه باحضور ۲۰۰ نفر در استادیوم ورزشی شهر کلمبو در دو مرحله صبح و عصر در بخش کاتا و کومیته برگزار گردید که مورد توجه و تقدیر مسئولین و مربیان کشورها قرار گرفت.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:,ساعت 11:48 توسط محمد محسني ، ف.ز |
درخشش ققنوسی ها در مسابقات قهرمانی کشور در قم  <-PostCategory-> 

در روز پنج شنبه ؟؟؟؟ ؟؟؟؟ ماه 1394 مسابقات کاراته آقایان قهرمانی کشور برگزار شد ، كه کاراته کاهای آكادمي ققنوس به مربي گري آقایان محمد محسنی و علی اصغر زاده در این دوره مسابقات توانستند ؟؟؟؟ مدال به شرح ذيل کسب نمایند .

 

 مینا صفر زاده مقام اول كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 بهار حلیمی مقام اول كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 محدثه حسینی مقام دوم كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 شیرین محمدی مقام اول كوميته انفرادي و مقام سوم کاتا انفرادي 

 

 مریم یعقوبی مقام اول كوميته انفرادي

 

 زهره شریف زاده مقام اول کاتا انفرادي 

 

 آتنا قاسمی مقام اول کاتا انفرادي 


+ نوشته شده در دو شنبه 16 شهريور 1394برچسب:,ساعت 11:42 توسط محمد محسني ، ف.ز |
ماه خدا  <-PostCategory-> 

مسافر رمضان

پروازت بی خطر …

امیدوارم توشه ات فراوان باشد

و سهم سوغات ما ققنوسی ها دعای شبهای قدر

و التماس دعای وقت افطارت باشد….

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 9 تير 1394برچسب:,ساعت 8:19 توسط محمد محسني ، ف.ز |
نیمه شعبان  <-PostCategory-> 

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور     پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است      آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید        به گمانم که بنا نیست یارش باشیم . . .

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 12 خرداد 1394برچسب:,ساعت 12:10 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک اعیاد شعبانیه  <-PostCategory-> 

ولادت سه نور ولایت بر شما مبارک

ماه میلاد سه پرچم دار عشق

دلبر و دلداده و دلدار عشق

ماه میلاد سه ماه عالمین

سید سجاد و عباس و حسین(ع)

سه نور آمد به عالم پر ز احساس

معطر هر سه از عطر گل یاس

سه نور تابناک آسمانی

حسین بن علی ، سجاد و عباس

دامن علقمه را عطر گل یاس یکی است

قمر بنی هاشمیان در همه ناس یکی است

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب

نام زیبای اباصالح و عباس یکی است

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در شنبه 2 خرداد 1394برچسب:,ساعت 8:58 توسط محمد محسني ، ف.ز |
مبعث پیامبر  <-PostCategory-> 

عید سعید مبعث، آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد . . .

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 17:46 توسط محمد محسني ، ف.ز |
شهادت امام موسی کاظم ( ع )  <-PostCategory-> 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 8:37 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک روز معلم  <-PostCategory-> 

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد اما تو میسوزی تا بسازی..

روز استاد را به تمامي اساتيد تبريك عرض مينمایم . 

 

                                                                                          محمد محسني

                                            مؤسس آكادمي فرهنگي ورزشي ققنوس

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 8:8 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک روز مرد  <-PostCategory-> 

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین حیدر کرار شیر خدا مولود کعبه و فرا رسیدن روز پدر را

به شما ققنوسی ها و تمام مردم جهان تبریک و تهنیت عرض میکنم . . .

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 8:0 توسط محمد محسني ، ف.ز |
مراسم تجلیل از قهرمانان برون مرزی کاراته  <-PostCategory-> 

در روز پنج شنبه مورخ 03/ 02/ 1394 مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و داوران سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در سالن اجتماعات وزارت فن آوری و اطلاعات تهران برگزار شد، در این مراسم علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون، مهندس راسخ معاونت وزارت فن آوری اطلاعات، دکتر صادقی مدیر کل روابط بین الملل وزارت ورزش، امیر مجد آرا رئیس تربیت بدنی ارتش و رئیس فدراسیون همگانی، مرندی رئیس اتاق بازرگانی استان تهران، ، محمد متقيان نژاد رئیس سبک شیتوریو شوکوکای یونیون و جمع کثیری از قهرمانان، مربیان، داوران و زحمتکشان این سبک حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم متقيان از حضور تمامی میهمانان در این همایش تقدیر و تشکر نمود و گفت: برای خانواده شوکوکای یونیون باعث دلگرمی است که متولیان کاراته کشور و استان تهران و همچنین نمایندگان وزارت، ارتش جمهوری اسلامی، اتاق بازرگانی تهران و وزارت و فن آوری و اطلاعات در جمعشان حضور دارند.

سمندر رئیس فدراسیون کاراته نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان از حضور در جمع گرم و صمیمی سبک شوکوکای یونیون ابراز خرسندی کرد و گفت: برگزاری اینچنین مراسم هایی و یاد کردن از زحمتکشان ورزش کاراته با حضور مسئولین، باعث دلگرمی بیشتر این عزیزیان و پشتوانه ای برای ادامه راهشان خواهد بود.

وی برگزاری مراسمی اینچنین را باعث ایجاد وحدت و همدلی در بین خانواده کاراته دانست و گفت : تمامی سبکها یاران کمکی فدراسیون هستند و همواره فدراسیون را در راه رسیدن به اهداف والا همراهی کرده اند.

وی در ادامه سخنانش از برنامه ریزیهای انجام شده در فدراسیون کاراته در خصوص همگانی کردن این رشته پر طرفدار در بین اقشار مختلف جامعه در سال جاری به عنوان هدف این فدراسیون نام برد و افزود در تلاش هستیم تا پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به همگانی کردن ورزش رشته کاراته را بیش از پیش در سطح کشور بسط و گسترش دهیم.

در ادامه این مراسم امیر مجد آرا رئیس تربیت بدنی ارتش و رئیس فدراسیون همگانی نیز ضمن خیر مقدم از حضور در جمع گرم و صمیمی کاراته ابراز خرسندی کرد و از کاراته به عنوان ورزشی محبوب در بین اقشار جامعه نام برد.

دکتر صادقی مدیر کل روابط بین الملل وزارت ورزش نیز از کاراته به عنوان رشته ای مدال آور یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد رشدو شکوفایی این هنر رزمی در سطح کشور و افتخار آفرینی قهرمانان این رشته در سطح کشور باشیم.

در پایان این مراسم از مدال آوران بین المللی، داوران برتر سبک، مربیان فعال، هیئتهای برتر استانی و زحمتکشان سبک با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر شد که در این میان نام سه قهرمان از استان قم به چشم میخورد :

محمد محسنی ( Mohammad Mohseni )

ابوالفضل رضایی

امیر حسین اکبری

آکادمی ققنوس از خداوند متعال برای این قهرمانان آرزوی سلامت و تکرار این عناوین را خواستار است .

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 8:19 توسط محمد محسني ، ف.ز |
کسب مدال طلای مسابقات جهانی توسط محمد محسنی  <-PostCategory-> 

تیم شوکو کای یونیون ایران با نام مقدس رسول الله (ص) نایب قهرمان جهان شد

در اسفند ماه سال 1391 هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی فیلیپین در شهر مانیل برگزار شد 800 ورزشکار خانم و آقا از 19 کشور جهان در قالب 22 تیم در این دوره شرکت داشتند و تیم منتخب انجمن شیتوریو شوکوکای یونیون توانست در قسمت کومیته تیمی مردان با غلبه بر کشورهای انگلستان ، سریلانکا ،  فلیپین بر سکوی قهرمانی جهان بایستد .

این دوره از مسابقات با توجه به برنامه ریزی انجام شده  تیم ایران به نام  محمد رسول الله(ص) گذاری شده بود که با توکل به خدا توانستیم در جمع مدال های گرفته شده و تعداد مدالهای طلا در جمع مدالها هم بر سکوی دوم  بایستیم .

تیم شیتوریو شو کو کای یونیون ایران متشکل از 34 نفر با هماهنگی و موافقت شواری برون مرزی و فدراسیون کاراته به این دوره از مسابقات اعزام شدند که در نتیجه 11 مدال طلا ، 6 نقره ، 9 برنز  کسب شده از سوی ورزشکاران کاراته ایران میباشد که بعد از انگلستان تیم ایران در مجموع نایب قهرمان جهان شد و کشور فلیپین مقام سوم را کسب نمود .

متقیان نژاداعلام کرد با توجه به اینکه اعضای کاروان ایران در مسابقات درخشیدند از سوی دبیر جهانی سبک و نماینده یامادا سن سی سهمیه ورودی به مسابقات آرژانین را کسب نمودند .

20 ورزشکار ، 4 داور ، 2 سرپرست می توانند در مسابقات آرژانتین  شرکت کنند .

تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان به شرح ذیل می باشند :

آرژانین ، فرانسه ، انگلستان ، سریلانکا ، یونان ، ملزیک ، اسلوانی ، هند ، نپال ، فیلیپین ، بوسنی ، آلمان ، مالزی ، سنگاپور، اندونزی ،  هنگ کنگ ، چین ، امارات ، ایران

قهرمانان و افتخار آفرینان ایران به شرح ذیل معرفی می کردد :  

مدال آوران طلا

1-     آریوبرزن مرادی     کاتای نونهالان

2-     امیر دهقان          کاتای 16 -17 سال

3-     مهدی درخشان      کومیته 13-14 سال

4-     فرشاد کیانی         کومیته 60-

5-     ابوالفضل رضایی      کومیته 68-

6-     محمد محسنی ( Mohammad Mohseni )       کومیته 75-  

7-     امین رضایی           کومیته 84-

8-     علی انوری            کومیته 40 سال تا 45 سال

9-     سعید فلاح            کاتا  30 سال تا 35 سال

10- ایمان متقیان نژاد         کومیته 80-

11- کومیته تیمی : عباس داداشی – حسین نیکو – اشکان راهنما- محمد رضا بیک محمد لو – صمد وحدتی فر – سعید محمد سعید بهرامی – حسین کارگزار

مدال آوران نقره

1-امیر حسین اکبری              کاتا 13 تا 14 سال

2-امیر عباس بیک محمد لو     کومیته 10 سال تا 11 سال

3-نیکان افشار                     کومیته 14 سال تا 15 سال

4-صمد وحدتی فر                 کومیته 80-

5-علی انوری                       کاتا 40 سال تا 45 سال

6-محمد خواجه علی               کومیته 45+ سال

مدال آوان برنز

1-آریوبرزن مردای                 کومیته نونهالان

2-فرید خارابی                      کومیته 13 تا 14 سال

3-محمد مهدی قائدی             کومیته 15 تا 16 سال

4-علی زارع                         کومیته 17 تا 19 سال

5-سید محمد سعید بحرانی     کومیته 75-

6-عباس داداشی                   کومیته 80+

7-علیرضا ستوده                    کومیته 68-

8-منصور بهرامی                    کاتا 50سال به بالا

9-محمد محسنی ( Mohammad Mohseni )        کاتا بزرگسالان

داوران اعزامی ( محمود خواجه علی – امین رضایی – محمد محسنی ( Mohammad Mohseni )   – سعید فلاح - ابوالفضل رضایی )

مربیان اعزامی ( علی انوری –  منصور بهرامی – سید ابولقاسم شیخان )

در این میان درخشش اعضای اعزامی به این مسابقات از استان قم به چشم می خورد که به شرح ذیل می باشد :

داوران :

محمد محسنی

ابوالفضل رضایی

شرکت کنندگان :

محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) مدال طلای کومیته بزرگسالان 75 - و مدال برنز کاتای بزرگسالان

ابوالفضل رضایی مدال طلای کومیته بزرگسالان 68 -

امیر حسین اکبری مدال نقره کاتا نوجوانان

در این دوره مسابقات ، یک دوره کلاس و سمینار مربی گری جهانی برگزار گردید که از آکادمی ققنوس استاد محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) در این دوره شرکت و موفق به اخذ مدرک این دوره گردید . 

 

تقدیم به تمام مردم مخصوصا ققنوصی ها

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در شنبه 15 فروردين 1394برچسب:,ساعت 10:6 توسط محمد محسني ، ف.ز |
برنامه غذائی مسابقات رزمی  <-PostCategory-> 

برنامه غذائی مسابقات رزمی ( صبح ، ظهر و عصر )

بهترین برنامه غذایی مناسب در تمرین ورزشی صبح و ظهر و عصربرای هر ورزشکار چیست؟

مسابقاتی که صبح برگزار میشوند :

به هنگام آماده شدن برای یک مسابقه در صبح ، شب قبل از مسابقه غذای کاملی را که سرشار از کربوهیدرات هاست مصرف نمایید. با خوردن یک میان وعده پر کربو هیدرات به هنگام خواب غذای شب را تکمیل نمایید. صبح به قدری زود بیدار شوید تا بتوانید یک صبحانه یا میان وعده سبک مصرف کنید. بسته به زمانی که قبل از مسابقه فرصت دارید، می توانید مقداری پروتئین و چربی در غذای خود بگنجانید. به عنوان مثال یک کاراته کا برای مسابقه ۱۰ صبح آماده میشود می تواند یک کاسه محتوی غلات ، یک لیوان آبمیوه و موز (که حدوداً ۴۰۰-۳۰۰ کالری را تأمین میکند) را در ساعت ۷/۳۰ یا ۸ صبح بخورد.

          

مسابقاتی که بعد از ظهر برگزار میشوند:

یک صبحانه مفصّل بخورید (به عنوان مثال کلوچه ، میوه ، شیر یا ماست که حدوداً۷۰۰ کالری دارد. ( بسته به زمان مسابقه ناهار ممکن است عبارت از یک میان وعده سبک حاوی ۳۰۰ کالری)به عنوان مثال یک قطعه نان و یک تکه میوه و یا یک غذای با حجم متوسط شامل پروتئین و چربی و به میزان۷۰۰-۵۰۰ کالری باشد. (مثال یک ساندویچ ، میوه و چوب شور)

             

             

 

مسابقاتی که عصر برگزار میشوند:

قبل از مسابقه عصر، یک صبحانه و ناهار مفصل سپس یک میان وعده پر کربوهیدرات سبک دو ساعت قبل از رقابت مصرف کنید.خوردن شام را به پایان مسابقه موکول نمایید. مسابقاتی که یک روز کامل طول میکشد ، مثل مسابقات رشته های رزمی ، کاراته و کشتی ورزشکاران از صبح روز مسابقه تا بعد ازظهر در صورت فینالیست شدن در حال صرف انرژی هستند در این موارد ورزشکاران بعد از یک دوره تمرینات سخت و فشرده و صرف انرژی بسیار بایستی برای ریکاوری و پر شدن ذخایر گلیکوژن کبد و عضلات در هفته آخر تمرینات از شدت آن کاسته و با مصرف پروتین و کربوهیدرات فراوان در صدد احیای قوای بدنی خویش باشند..

موفق و پیروز باشید..

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در چهار شنبه 15 بهمن 1393برچسب:,ساعت 10:8 توسط محمد محسني ، ف.ز |
درخشش بانوان کاراته کا ققنوس با کسب 15 مدال  <-PostCategory-> 

در روز پنج شنبه 9 بهمن ماه 1393 مسابقات کاراته بانوان قهرمانی استان برگزار شد ، كه بانوان آكادمي ققنوس به مربي گري سرکار خانمسن سی عزیز زاده در این دوره مسابقات توانستند 15 مدال به شرح ذيل کسب نمایند .

 

 مینا صفر زاده مقام اول كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 بهار حلیمی مقام اول كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 محدثه حسینی مقام دوم كوميته انفرادي و مقام اول کاتا انفرادي 

 

 شیرین محمدی مقام اول كوميته انفرادي و مقام سوم کاتا انفرادي 

 

 مریم یعقوبی مقام اول كوميته انفرادي

 

 زهره شریف زاده مقام اول کاتا انفرادي 

 

 آتنا قاسمی مقام اول کاتا انفرادي 

 

 مریم حسن زاده مقام دوم كوميته انفرادي و مقام دوم کاتا انفرادي 

 

 فاطمه رفسنجانی مقام دوم كوميته انفرادي 

 

منصوره احدی مقام دوم كوميته انفرادي 

 

قهرمانان ققنوسي ، درخششتان را در این دوره مسابقات به شما ، مربي و خانواده هايتان تبريك مي گوييم و افتخار آفرینیتان را در سایر مسابقات از خداوند منان خواستاريم .

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:,ساعت 9:52 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسگری  <-PostCategory-> 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

سالروز ولادت با سعادت امام يازدهم حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) را به تمامى شيعيان جهان تبريك عرض نموده، اميدواريم خداوند متعال توفيق پيروى آن امام همام را به همه ما عنايت فرموده ودر فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عليه السلام) تعجيل فرمايد. 

 

برخی از كلمات حكمت آميز حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) :
1 ـ جدال مكن ميرود خوبى و حسن تو و مزاح مكن كه جرئت مى كنند ودلير مى شوند بر تو.
2 ـ از تواضح است آنكه سلام كنى بر هر كس كه ميگذرى بر او، و آنكه بنشينى در جائى كه پست تر است از مكان شريف مجلس .
3 ـپارساترين مردم كسى است كه توقف كند نزد شبهه، و عابدترين مردم كسى است كه بپا دارد فرائض را، و زاهدترين مردم كسى است كه ترك كند حرام را، و از همه مردم كوشش و مشقّتش بيشتر است كسى كه ترك كند گناهان را.
4 ـ مشغول نسازد تو را روزى كه خدا ضامن آن شده از عملى كه بر تو فرض است.
5 ـ از ادب دور است ظاهر كردن خوشحالى نزد شخص غمناك.
6 ـ همانا از براى جود و بخشش اندازه و مقدارى است پس هر گاه زياد شده از آن مقدار پس آن اسراف است.

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,ساعت 9:34 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک 17 ربیع الاول  <-PostCategory-> 

امشب سخن از جان جهان باید گفت          

             توصیف رسول انس و جان باید گفت

در شام ولادت دو قطب عالم                  

           تبریک به صاحب الزمان باید گفت

 

میلاد نبی اکرم ( ص ) و امام صادق ( ع ) مبارک

 

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:,ساعت 13:5 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تیم منتخب شیتوریو شو کو کای یونیون به مسابقات جهانی اعزام میشود  <-PostCategory-> 

تیم منتخب شیتوریو شو کو کای یونیون به مسابقات جهانی اعزام میشود

 

محمد متقیان نژاد در گفته گو با سایت انجمن اعلام کرد در نظر داریم تیم منتخب شیتوریو شو کو کای یونیون ایران را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام کنیم .

 

این دوره از مسابقات در کشور فیلیپین با حضور 22 کشور برگزار میشود ، کمیته برگزاری مسابقات فیلیپن از تیم منتخب ایران دعوت کرد تا مدتی که در آن کشور هستند یک تمرین مشترک برگزار شود .

گفتی است اسامی تیم منتخب در اطلاعیه بعدی توسط سایت تخصصی اعلام میشود .

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 9 دی 1393برچسب:,ساعت 14:17 توسط محمد محسني ، ف.ز |
كاراته در المپيك، درخواست مسئولان كاراته ژاپن از نخست وزير  <-PostCategory-> 

شش نفر از مسئولان فدراسيون كاراته ژاپن به همراه دبير فدراسيون جهاني در ديدار با نخست وزير اين كشور خواهان رايزني وي با مسئولان كميته بين المللي المپيك براي راهيابي كاراته به المپيك 2020 شدند.

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، در اين ديدار "ناگورا" دبير فدراسيون جهاني كاراته، ساساگاوا رئيس فدراسيون كاراته ژاپن، مسئول كاراته كشور ژاپن در مجلس و به همراه تني چند از مسئولان كاراته اين كشور با "شينزو آبه" نخست وزير اين كشور ديدار و گفت و گو كردند.

مسئولان فدراسيون كاراته ژاپن در ملاقات با نخست وزير اين كشور خواستار انجام رايزني و دادخواستي رسمي از كميته بين المللي المپيك براي حضور رسمي اين رشته در المپيك 2020 توكيو ژاپن شدند.

در اين ديدار مسئولان كاراته ژاپن جذابيت ها و برتريهاي رشته كاراته را از ويژگي هاي اصلي اين رشته برشمرده و خواهان همكاري فدراسيون جهاني در جهت توسعه اين هنر رزمي به عنوان عاملي براي راهيابي آن به المپيك شدند. نخست وزير هم ضمن تاييد تمام گفته ها ابراز اميدواري كرد تا تمام تلاش خود را براي پيشرفت اين رشته انجام دهد تا كاراته به عنوان يك رشته رسمي در المپيك 2020 حضور داشته باشد.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 9 دی 1393برچسب:,ساعت 14:14 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تسلیت رحلت رسول اکرم و شهادت امام حسن ( ع ) و امام رضا ( ع )  <-PostCategory-> 

 

             خورشيد به سوگ مصطفي مي گريد

 

                                                            مهتاب به حال مجتبي مي گريد

 

               در مشهد دل چه كربلايي بر پاست

 

                                                             قومي به شهادت رضا مي گريد

 

 

 

تو بـر زخـم دلـم باریده اى باران رحمت را / تو را مـن مـیشناسم، مـنبع پاک کـرامت را

ازآن روزى کـه حلقه بر ضریحت بست دستانم / دلم شـیدا شد و دادم زکـف دامـان طاقت را . . .

محرم كه یادآور حماسه ی خونین و همیشه جاویدان آزادمردان دشت کربلا بود با کوله باری از غم و اندوه به دومین ماه قمری یعنی صفر پیوست و اینك در حالی آخرین روزهای ماه صفر را سپری می كنیم كه ایام رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت دومین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت جانسوز هشتمین گوهر درخشان آسمان ولایت و امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را در پیش رو داریم و چه دردناك است كه در واپسین ایام ماه صفر اینچنین غم بزرگ و فراقی سهمگین را باید تجربه كرد ...

این مصیبت عظمی را به صاحب عزا و مصیبت ،آقا امام زمان(عج) و مسلمانان جهان تسلیت می گوییم.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 


+ نوشته شده در شنبه 29 آذر 1393برچسب:,ساعت 13:56 توسط محمد محسني ، ف.ز |
پیلاتس خدمتی دیگر از آکادمی ققنوس  <-PostCategory-> 

پایه گذاری پیلاتس در استان قم خدمتی دیگر از آکادمی ققنوس

 

پيلاتس،روش تمريني است كه در سال 1920 توسط ژوزف پيلاتس پايه گذاري گرديد و متشكل از ورزشهايي است كه تمركز روي پيشرفت انعطاف ، قدرت و تعادل در تمام اندامهاي بدن دارند بدون اينكه عضلات از فرم طبيعي خود خارج شود اين روش تمريني از حركات كنترل شده اي تشكيل شده كه بين بدن و مغز هارموني فيزيكي ايجاد كرده و توانايي بدن افراد را در هر سن بالا مي برد علاوه بر اين كساني كه ورزش پيلاتس را انجام مي دهند خواب بهتر ، عصبانيت كمتر ، استرس و خستگي كمتر خواهند داشت .

از آنجا كه اين روش تمريني در وضعيتهاي ايستاده،نشسته و خوابيده بدون طي مسافت و پرش و جهش انجام مي گيرد آسيبهاي ناشي از صدمات مفصلي را كاهش مي دهد زيرا حركات ورزشي در دامنه هاي حركتي در سه وضعيت فوق با اجراي تنفسهاي عميق و انقباضهاي عضلاني انجام مي گيرد اين ورزش همچنين مي تواند مكملي براي ساير ورزشها و تمرينات شما باشد.

آکادمی ققنوس مفتخر است که بنیانگذار این ورزش در استان قم می باشد و استاد محمد محسنی در بخش آقایان و سرکار خانم راغبیان در بخش بانوان اولین مربیان رسمی این ورزش در استان می باشند.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:,ساعت 11:48 توسط محمد محسني ، ف.ز |
کسب عنوان قهرمانی ققنوسی ها در مسابقات چند جانبه کونگ فو  <-PostCategory-> 

در روز جمعه 14 آذر ماه 1393 مسابقات چند جانبه کونگ فو کمپو رشته نیمه آزاد که با حضور شرکت کنندگان از چند شهرستان ( قم ، شاهرود و ... ) در استان قم برگزار شد ، كه قهرمانی این دوره مسابقات سهم ققنوسی ها به مربی گری استاد مجتبی درخشان با کسب 6 مدال به شرح ذيل بود :

 

احمد نصر الهی مقام اول 83 - کیلو گرم

 

محمد خوش دانی مقام اول 55 - کیلو گرم

 

امیر پناهی مقام اول 73 - کیلو گرم

 

علی پناهی مقام دوم 55 - کیلو گرم

 

سید احمد رضا نورانی مقام دوم 78 - کیلو گرم

 

سید علی سیدالحسینی رحقی مقام سوم 73 - کیلو گرم

 

آكادمي ققنوس كسب اين عناوين را به مربي و خانواده اين قهرمانان تبريك مي گويد.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,ساعت 9:17 توسط محمد محسني ، ف.ز |
کیوکوشین کاران ققنوسی خوش درخشیدند  <-PostCategory-> 

در روز جمعه 14 آذر ماه 1393 مسابقات کیوکوشین كاراته قهرمانی استان در خانه کاراته استان  برگزار شد ، كه سهم ققنوسی ها به مربی گری استاد علیزاده در این دوره مسابقات 4 مدال به شرح ذيل بود :

 

 

علی مردانی مقام اول

 

رضا عرب خراسانی مقام اول

 

 محمد فرقانی مقام دوم 

 

صالح حسینی مقام دوم

 

آكادمي ققنوس كسب اين عناوين را به مربي و خانواده اين قهرمانان تبريك مي گويد.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,ساعت 9:7 توسط محمد محسني ، ف.ز |
اطلاعیه  <-PostCategory-> 

به نام خدا

آکادمی ققنوس در نظر دارد شیفت صبح سالن را از ساعت 8 الی 14 واگذار نماید .

جهت اطلاع بیشتر با شماره 09198861920 و یا 02537201561 تماس حاصل فرمائید .

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 


+ نوشته شده در پنج شنبه 6 آذر 1389برچسب:,ساعت 11:23 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک به مهندس سعید فلاح  <-PostCategory-> 

جناب آقای مهندس سعید فلاح

انتخاب بجا و شایسته شما ، بعنوان مسئول سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در استان تهران را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینماییم .

امید است در راستای پیشرفت ورزش کشور بخصوص جامعه کاراته کوشا باشید .

                 

                                                                      محمد محسنی

                                                           موسس و مربی آکادمی ققنوس

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 


+ نوشته شده در شنبه 24 آبان 1393برچسب:,ساعت 8:13 توسط محمد محسني ، ف.ز |
  <-PostCategory-> 

ماه خون ماه اشك ماه ماتم شد ، بر دل فاطمه داغ عالم شد .

یادمــــان باشد : اول نمــاز حســین، بعد عــزای حسین اول شعــور حسـینـی، بعد شــور حسینی محــرم و صفــر زمان بالیــدن است نه فقـط نــالیــدن بســاطش آمــوزه است نه مــوزه تمــرین خــوب نگـریســتن است نه فقــط خــوب گـریســتن نمـاد شعــور مذهــب است نه فقـط شــور مذهــب . . .

به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و يارانش آكادمي ققنوس نيز سياه پوش شد اين ايام را به تمامي شيعيان جهان تسليت عرض مي نماييم.

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:,ساعت 8:38 توسط محمد محسني ، ف.ز |
  <-PostCategory-> 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 28 مهر 1388برچسب:,ساعت 11:5 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک به ققنوسی ها بابت صعود تیم ققنوس در لیگ آینده سازان  <-PostCategory-> 

هفته سوم لیگ های کاراته جوانه ها و آینده سازان روز جمعه 25 مهر ماه 1393 در سالن شهید کبکانیان برگزار گردید و با توجه به اینکه آکادمی ققنوس امسال اولین سال حضور خود را در لیگ های کاراته داشت نتایج به شرح ذیل بود :

در تیم کومیته جوانه ها با توجه به کارکرد خوب تیم ققنوس و با توجه به نتیجه تیمی مساوی با تیم شهرداری ساوه و تنها با اختلاف امتیاز انفرادی که 28 به 32 بود ، تیم شهرداری ساوه به دور بعد سعود کرد و تیم جوانه های ققنوس از راهیابی به دور بعد باز ماند .

اما در لیگ آینده سازان ، تیم ققنوس به همراه تیم شهرداری اراک از گروه خود به مرحله بعد صعود کردند .

آکادمی ققنوس این صعود را به جامعه کاراته استان و این قهرمانان و خانواده هایشان تبریک عرض می نماید .

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 26 مهر 1393برچسب:,ساعت 14:1 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک عید غدیر  <-PostCategory-> 

 

                 روز مـحـشــر پـرسـيـد ز مـن رب جـلــــــــي
                                                  

                                                         گفت تو غـرق گنـاهي؟ گفتمش يـا رب بلي

 

                 گفت پس آتش نميـگيرد چـرا جـسم و تنـت

 

                                                        گفتمش چون حـك نمودم روي قلبم يا علي

 

ققنوسي ها جهت سلامتی ، طول عمر با عزت و شادی ساداتم صلوات

الهم صل علی محمد و آل محمد

 

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 20 مهر 1393برچسب:,ساعت 14:0 توسط محمد محسني ، ف.ز |
تبریک عید قربان، عيد خودسازي و تهذيب نفس  <-PostCategory-> 

عيد قربان، عيد خودسازي و تهذيب نفس است. اين عيد گرامي و ايام پس از آن، فرصت بسيار مناسبي براي سرمشق گرفتن از حضرت ابراهيم، حضرت اسماعيل و حضرت هاجر «سلام‌الله‌عليهم» و پيمودن مسير تقرّب و بندگي خداوند متعال است.

آن بزرگواران براي رضاي خداي سبحان و براي تثبيت دين خدا، جلوۀ ويژه‌اي از گذشت، ايثار و فداکاري را آشکار ساختند. بنابراين در اين ايام بايد فرصت مغتنم شمرده شود و به مناسبت سالروز آن واقعۀ عظيم، همه در جهت قرباني کردن نفس خود تلاش کنند. فلسفۀ قرباني حجّاج در مني نيز همين است که حج‌گزار بگويد: «خدايا حاضرم هرچه دارم در راه تو و در راه دين تو فدا کنم».

 

 

 

                   نشانم ده صراط روشنم را 

                                             خودم را، باورم را، بودنم را

                  خداوندا من از نسل خلیلم

                                            به قربانگاه می آرم «منم» را

 

عيد قربان، عید سر سپردگی و بندگی مبارک

                                        آكادمي فرهنگي ورزشي ققنوس

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:,ساعت 13:56 توسط محمد محسني ، ف.ز |
سالروز ازدواج امیر المؤمنین علی ( ع ) و فاطمه ( س )  <-PostCategory-> 

خنده امشب به لبان همه هست بر لب حور چنین زمزمه است

شاد باشید همه اهل جهان شب عقد علی ( ع ) و فاطمه ( س ) است

 

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 5 مهر 1393برچسب:,ساعت 8:0 توسط محمد محسني ، ف.ز |
حضور ققنوسی ها در لیگ جوانه ها و آینده سازان کشور  <-PostCategory-> 

شروع طوفانی ققنوسی ها در لیگ جوانه ها و آینده سازان


هفته اول لیگ های جوانه ها و آینده سازان پسران منطقه 3 در اراک برگزار شد و تیم های برتر مشخص شدند.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در هفته اول لیگ جوانه و آینده سازان که پنجشنبه 20 شهریور ماه در اراک برگزار شد، نتایج ذیل بدست آمد:

کومیته جوانه ها/


آذر خودرو نوین قم 21 - صفر هیئت کاراته رفسنجان

ققنوس قم 21 - صفر شهاب گاز سوز قم

باشگاه امام رضا ( ع ) اراک 12-9 شهرداری اراک

امید ارژن شیراز 21- صفر هیئت کاراته رفسنجان

شهید صافی گلپایگان18- 3 شهرداری ساوه

شهرداری اراک11- 8 شهید احمد لو قم

شهرداری ساوه 21- صفر شهاب گاز سوز قم

شهید صافی گلپایگان 21- صفر بازرگانی نواب اصفهان

شهرداری ساوه 13-7 ققنوس قم

شهرداری ساوه 21 - صفر بازرگانی نواب اصفهان

شهید صافی گلپایگان15-6 باشگاه ققنوس قم

باشگاه امام رضا ( ع)11- 10شهید احمد لو قم

آذرخودرو نوین 21- صفر یاران جوان هرمزگان


کاتا جوانه ها /


شهرداری ساوه 10-صفر شهاب گاز سوز قم

شهرداری ساوه 10-صفر بازرگانی نواب اصفهان

آذرخودرو نوین قم 10-صفر کرمان 4

امید ارژن شیراز 10-صفر آذر خودرو نوین

ققنوس قم7-3 شهرداری ساوه

آذر خودرو نوین قم10-صفر یاران جوان هرمزگان

شهید صافی گلپایگان 10-صفر بازرگانی نواب اصفهان

امید ارژن شیراز 10 – صفر یاران جوان هرمزگان

ققنوس قم 10 – صفر شهاب گاز سوز قم

شهرداری اراک 10 – صفر ژال قم

امید ارژن شیراز 10 – صفر کرمان 4

شهرداری اراک 10 – صفر کرمان 2

شهرداری ساوه 10 – صفر شهید صافی گلپایگان

ققنوس قم 10 – صفر کرمان 1


کاتا و کومیته آینده سازان/


باشگاه ققنوس قم 28-صفر باشگاه یاران جوان هرمزگان

شهرداری اراک 25-3 باشگاه ققنوس قم

باشگاه ققنوس قم 28 -صفر باشگاه محرابی کرمان

 

در ضمن تیم های آكادمي ققنوس را آقايان غلامحسن علیزاده و محمد محسني ( Mohammad Mohseni ) و علی اصغر زاده و مهدی قادری پور و حسین محسنی و عباس نیک نژاد به عنوان کادر سرپرست و مربي همراهي مي كنند .

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:,ساعت 9:19 توسط محمد محسني ، ف.ز |
درخشش ققنوسی ها در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی یونان در تهران  <-PostCategory-> 

در روز پنج شنبه و جمعه 13 و 14 شهریور ماه 1393 مسابقات كاراته قهرمانی کشور به مناسبت تجلیل از پیشکسوتان و انتخابی مسابقات جهانی یونان با حضور بیش از 2000 كاراته کا در دو رشته كاتا و كوميته در كليه رده هاي سني در مجتمع ورزشی پیام برگزار شد ، كه سهم ققنوسی ها به در این دوره مسابقات 19 مدال به شرح ذيل بود.

لازم به ذکر است که آقایان محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) و مهدی قادری پور در این مسابقات به عنوان داور همکاری نمودند و در نهایت از ایشان با لوح سپاسی قدر دانی گردید .




کومیته انفرادی نونهالان :

 

هادی عسگری مقام اول 27- کیلو گرم

 

امیر حسین رضایی مقام اول 30- کیلو گرم

 

 علیرضا حلیمی مقام اول 33+ کیلو گرم

 

محمد سیاحی مقام دوم 33- کیلو گرم

 

محمدرضا محسنی مقام سوم 18- کیلو گرم

 

علیرضا سلیمانی مقام سوم 33- کیلو گرم

 

علی بنائیان مقام سوم 24- کیلو گرم

 

علی غفاری نژاد مقام سوم 33+ کیلو گرم

 

امیر رضا حلیمی مقام سوم 24- کیلو گرم

 

کومیته انفرادی نوجوانان :

 

علی گلستانی پور مقام اول 36- کیلو گرم

 

 امید حاج محمدی مقام سوم 52- کیلو گرم

 

 علیرضا محسنی مقام سوم 52+ کیلو گرم

 

 کومیته انفرادی جوانان:

 

عرفان مسعودی مقام سوم 60- کیلو گرم

 

کومیته انفرادی پیشکسوتان:

 

محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) مقام اول 30 تا 35 سال

 

 مهدی قادری پور مقام اول 35 تا 40 سال

 

 حسین محسنی مقام دوم 40 تا 45 سال

 

کاتا انفرادی نونهالان:

 

 امیر رضا حلیمی مقام دوم 

 

کاتا انفرادی جوانان:

 

حسن توحیدی مقام سوم

 

کاتا انفرادی پیشکسوتان:

 

 محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) مقام اول 30 تا 35 سال

 

 

 در ضمن شركت كنندگان آكادمي ققنوس را آقايان محمد محسني ( Mohammad Mohseni ) و مهدی قادری پور و حسین محسنی به عنوان مربي همراهي مي كردند .

آكادمي ققنوس كسب اين عناوين را به جامعه كاراته استان و مربيان و خانواده اين قهرمانان تبريك مي گويد.

 

 

استاد محمد محسنی ( Mohammad Mohseni ) در کنار قهرمان آسیا و کشور از استان فارس

 

شعار ققنوس جاودانگي در ذهن ها...

 

 

 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393برچسب:,ساعت 9:12 توسط محمد محسني ، ف.ز |
مطالب پيشين
» درخشش ژیمناستیک کاران آکادمی ققنوس در مسابقات قهرمانی استان
» قهرمانی کوچکترین کاراته کای ققنوسی در مسابقات قهرمانی استان
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت هفتم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت ششم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت پنجم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت چهارم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت سوم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت دوم)
» معرفی جدیدترین رشته های ورزشی برای داشتن اندامی متناسب (قسمت اول )
» تبریک میلاد نبی مکرم اسلام
» درخشش بانوان و آقایان ققنوسی در مسابقات بین المللی کاراته اصفهان
» قهرمانی تیم کاراته شیتوریو شوکوکای یونیون در مسابقات آسیایی سریلانکا
» درخشش ققنوسی ها در مسابقات قهرمانی کشور در قم
» ماه خدا
» نیمه شعبان
» تبریک اعیاد شعبانیه
» مبعث پیامبر
» شهادت امام موسی کاظم ( ع )
» تبریک روز معلم
» تبریک روز مرد


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد


موضوعات
محمد محسنی
آموزش
پيوندها


ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

شوتوکان استاد علیزاده
جملات زیبا
شیتوریو شوکوکای یونیون
سرگرمي
دختر كاراته
جالب بود برام
اداره كل ورزش و جوانان استان قم
فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي ايران
باشگاه ورزشي انقلاب
آموزش زبان
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
سفارش آنلاین قلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com